Allergichock

Vardagen - Kommentarer (0)
2012-05-17 @ 22:52:57
Har ju varit och jobbat nu ikväll och till middag på jobbet hade jag köpt mig färdigmat, falafel med coucous.
Det skulle jag inte gjort.. Nu kliar det över hela kroppen.
Det började med att det kliade i pannan och min brukare trodde att det var för att jag hade luggen nere och vi tänkte inte så mycket mer på det just då. Men så spred sig kliandet över hela kroppen och jag kunde inte sluta klia. 
Fick låna lite medicin som inte hjälpte och när jag kom hem blev kliandet ännu värre och Oscar åkte för att hämta andra mediciner utav svärfar. Nu väntar jag på att det ska verka för usch vad det kliar.
Vet inte vad det är jag har reagerat på eftersom att innehållsförteckningen bara består av grejer jag ätit förr, men så är det ju det här med E-ämnen och det blir ju inte lätt. Var och varannan produkt innehåller ju sån skit och jag har ju ingen aning om vad eller vilket jag har reagerat på. 
Får hoppas att det bara är en engångsgrej.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: