Äventyrsplanering

Vardagen - Kommentarer (3)
2012-05-21 @ 23:28:47
Blev inget jobb idag då Amilia blev sjuk. På kvällen kom Nias och jag gick ut och gick med grannen Linda en sväng.
Man säger ju alltid att man ska bli bättre på att röra på sig men nu när det är sommar kan man faktiskt ta tag i det!
Hur skönt som helst ute ikväll. Imorgon åker jag, Nias och Amilia ut på lite äventyr. Vi vet inte riktigt vart men det löser sig. Vi börjar nog med att åka till Alingsås så kanske vi kan gå in en sväng på Nolhagaparken så att Amilia kan klappa djuren. Igår var vi hemma hos brorsan som har kanin hemma och henne tyckte Amilia om :) Men roligast var ju att sticka in maskrosblad i buren :)

Vi hörs imorgon, då har jag säkerligen bilder och mer att berätta.


3 kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hoppas det är friskt ihemmet nu då så ni kommer iväg och kan klappa lite djur. :))



Och jag har skrivit om vår tågträff förut, för längesen. Men den är lite söt, haha. Vi hade pratat på nätet lite innan och han visste att jag skulle till Göteborg den dagen och "kände plötsligt på sig" att vi satt på samma tåg och skrev SMS. Jag svarade inte. Han skriver ett till SMS och jag svarar vilken vagn han sitter i. Går dit. Pratar lite. Sen är vi framme i Göteborg och dagen efter festar vi ihop. En månad efter festar vi återigen ihop i Göteborg och sen blev vi ett par, typ. ;-)

2012-05-22 - 11:14:17 | URL: http://gaymasen.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

men hej! Visste inte att du hade startat en ny blogg juu :)

Okej vecka 30 saru :) Då är vår semester slut o då fåre bli på helgen så det är ju det om jag jobbar o den biten. Men finns pengarna så hade det varit skitkul att åka dit :)

Svar: Vi åker dit söndag vecka 29 och stannar nog bara några dagar, sen åker vi vidare till Gävle och furuvik :)
Mumintrollskan

2012-07-12 - 11:02:23 | URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

okej! Ja vi är inte hemma på söndagen och sen örjar vi jobba igen v. 30 = syynd. De hade vsrt kul o ses där isf :)

2012-07-13 - 12:19:40 | URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: