Jobb och lite mera

Vardagen - Kommentarer (0)
2012-05-17 @ 11:02:02
Just nu tar Amilia en liten tupplur så jag passar på att skriva lite.
Eftersom att jag inte uppdaterade bloggen på ett tag så har jag ju en massa saker som jag kanske inte har berättat för alla. Så jag kanske ska uppdatera er lite om det senaste.
Först och främst så har Amilia börjar på dagis, hon verkar trivas jättebra och vi tycker om fröknarna. 
Hon går endast de dagar jag jobbar, vill ju passa på att vara hemma så mycket som möjligt med min skatt.
Och det leder ju in oss på det andra stora som har hänt.
Jag har fått jobb!
Ett jobb jag ser fram emot att gå till varje gång.  Jag arbetar som personlig assistent åt en kvinna och jag trivs jättebra med henne och hoppas på att hon känner detsamma. 
Ett mycket givande och roligt jobb är det iaf.
Det är lite krångel och sådär eftersom att jag inte har körkort men det är det värt, jag cyklar hem de dagar jag inte har skjuts men det ger ju mig bara lite extra motion :)
Nu jobbar jag ikväll och ledig imorgon och då kommer min mamma som jag ska ta hand om lite då hon har skadat ryggen. Efter det kommer Oscars bror på besök och vad jag har förstått blir det middag och lite sällskapsspel.

Igår var Oscar ledig och jag började inte förrän 15.00 så vi hade lite familjedag. 
Först en sväng till lekparken och åkte rutchkana som är Amilias nya favorit och sen till biblioteket som är rena himmelriket för Amilia som älskar böcker! Där kan man pilla och titta på en massa saker :) Hon ritade även en teckning som vi satte upp på där på väggen.

Amilia i himmelriket ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: