Skogsutflykt

Vardagen - Kommentarer (0)
2012-10-09 @ 15:00:00
I Söndags var vi jättetrötta efter gårdagen. Inte för att vi var bakis utan för att vi (jag) inte är så van vid att vara ute och härja. Drack bara några cider just för att jag visste att jag skulle bli trött och då orkar jag ju inte vara bakis också. Vi slappade hela dagen och till slut fick jag nog och tyckte att någonting måste vi göra innan dagen är slut. 
Så då åkte vi ut till Arentorp och grillade i skogen. Köpte med oss en engångsgrill och korv så satt vi där och åt tills det blev mörkt. Hittade en massa svamp också men hann inte plocka så mycket då jag var mer sugen på korv med bröd.  Bestämde i alla fall att vi ska göra om det snart, innan det är alldeles för sent. Jag tycker egentligen inte att det är för sent nångång utan jag kan gärna tänka mig att grilla ute även när det är flera meter snö. Jag gillar naturen helt enkelt. 



 
En jättefin bild på Amilia som Lina tog :)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: